WELCOME

On this blog I want to share my FREE digi stamps with you.

Why?

I just love to draw and in this way I can share my God-given talents with as many people as possible.


Please read terms of use.


Most important rule: Have fun with my digi stamps!



***



Click on the image and save the large file on your pc or tablet.

It's okay to share or pin the images, just don't sell the images keep them for FREE as I give them for nothing to you!
Credits to me would be nice :)

Look at the older posts too because it is full of digi stamps!
More than 350!

***



dinsdag 16 februari 2010

Pasen


Hallo allemaal.
Ik ben nog steeds ontzettend blij met de vele leuke reacties die ik krijg en dat ik in zo'n korte tijd al zoveel volgers heb gekregen!
Het is misschien nog een beetje vroeg, maar vele van jullie werken graag vooruit, dus vandaag alvast een leuk kereltje voor op een Paaskaart.
Ik hoop dat jullie er veel plezier van hebben.
Enne ik vind het altijd leuk om te zien wat jullie met m'n digi stamps maken ;-)
groetjes Sliekje en katjes

13 opmerkingen:

Unknown zei

Hallo Sliekje, Hele erge leuke tekeningen. Erg knap hoor. Ik zal ze opslaan en uitzoeken hoe ik het inkleuren moet doen. Ik heb dat nog nooit gedaan vandaar.
groetjes, Margo

Ps. zijn al die poezen van jou?? die hier op de foto's staan???

Sliekje zei

Hoi M,
als je het plaatje uitprint dan kan je het zelf inkleuren met potloden of markers (stiften).
En ja al deze katten zijn van mij.
Helaas zijn er vier van overleden dus ik heb nu zes schatten rondlopen.
groetjes Sliekje

crazyknutselgek zei

Super hoor deze.
Ik heb morgen geen tijd. en de rest van de week is de vraag. Weet niet wanneer ik moet werken.
Dus we gaan hoop ik deze week nog even een kaartje maken met een van je digi's

liefs anita

Thea zei

Hay Sliekje
Wat een leuk blog heb je .
Je zei dat je het leuk vind om te zien wat er digistamps gemaakt word.
Is het misschien een idee dat mensen de kaart naar je toe mailen zodat jij ze weer op je blog zou kunnen zetten ?

Groetjes thea

Andrea zei

hoi Sliekje,
bedankt voor het leuke paaseitje, ik heb hem meegenomen, binnenkort zie je er wel een kaartje van op mijn blog
groejtes andrea

Ilonka zei

hoi Sliekje wat maak je toch een leuke stempeltjes. Zo ook deze weer wat een schatje. je wordt er zo en vrolijk en blij van om je stempeltjes te zien .

lieve groetjes Ilonka

Crealin zei

Hey Sliekje,

wat een mooi digi'tje voor Pasen, ik heb net je jongetje afgedrukt dus binnenkort mag je een kaartje verwachten hoor.

Groetjes,

Lins x

Marisa zei

Hi, thank you for sharing yet another cute image.
Hugs
Marisa xx

Kantvreugde zei

Hallo Sliekje,
Je digistamps zijn schitterend, erg mooi gedaan.
Groetjes Rita.

scrappingdragon zei

thank you for the great image.

greetings from south africa

adele

Jenny zei

Dank je voor het delen van je hele leuke digi stamps.
Ik heb ze opgeslagen, zodra ik er een kaartje mee gemaakt heb laat ik het je weten.
Groetjes Jenny

Marianne zei

Ooh, weer zo'n leukerd. dankjewel om ze met ons te delen.

Sonia zei

Hello!
I did a card with this image. Hope you like it.
I'm a fan of your images.
Thanks for sharing your digital images.
-Sony
Sonia-Studio60

http://sonia-studio60.blogspot.com/2011/04/happy-easter.html